Εικονογραφώντας την αφήγηση του Ηροδότου για τον αρχαίο Αιγυπτιακό πολιτισμό
Δημιουργός: Δημήτριος Κομηνός
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Α' Γυμνασίου
- Διδακτικό αντικείμενο: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
- Διαθεματικό: Ναι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Τριανταφυλλιά Γιάννου, Εικονογραφώντας τον αἰγύπτιον λόγον του Ηροδότου
Περίληψη
Μελέτη των γεωγραφικών - εθνογραφικών παρεκβάσεων του Ηροδότου.Οι μαθητές υιοθετούν ρόλους, αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες και δημιουργούν εργασίες ψηφιακά.
Διδακτική Ενότητα | → Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία ↘ Α Γυμνασίου ↘ Ηροδότου Ιστορία ↘ Βιβλίο δεύτερο – Ενότητα 4 ↘ Βιβλίο δεύτερο – Ενότητα 5 ↘ Βιβλίο δεύτερο – Ενότητα 6 |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Γραμματολογικές περίοδοι ↘ Αρχαϊκή εποχή → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό ↘ Παραγωγή κειμένου ↘ Ανάπτυξη δοκιμίου (essay) ↘ Πολυτροπικό (ψηφιακό) κείμενο |
Σύνδεση με άλλο γνωστικό αντικείμενο | → Φιλολογικής ζώνης ↘ Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (μτφρ.) ↘ Ιστορία → Άλλα γνωστικά αντικείμενα ↘ Γεωλογία-Γεωγραφία ↘ Πληροφορική |
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εικονικός χώρος |
Χρονική διάρκεια | 7-12 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 1/4/2015 |
Χρονολογία έως | 28/4/2015 |
Σχολική μονάδα | Γυμνάσιο Ερυθρών |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Λεξικά, σώματα κειμένων → Εργαστήριο υπολογιστών |