Άγρια ζώα. Ελεύθερα και σε αιχμαλωσία
Δημιουργός: Ευαγγελία Τύμπα
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Α' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Ναι
Συνταγμένο σενάριο
Εφαρμογές του σεναρίου
- Ειρήνη Τζοβλά, Άγρια ζώα: Ελεύθερα και σε αιχμαλωσία
Περίληψη
Η δραστηριότητα εμπλουτίζει και προεκτείνει το περιεχόμενο και τις ασκήσεις της συγκεκριμένης ενότητας του βιβλίου. Συνδυάζει την καλλιέργεια γλωσσικού γραμματισμού με την καλλιέργεια «περιβαλλοντικού γραμματισμού».
Διδακτική Ενότητα | → Α Δημοτικού ↘ Ενότητα 7: Καράβια |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Φύση-Οικολογία-Περιβάλλον-Ζώα ↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής ↘ Ταξίδι-Ελλάδα-Άλλοι τόποι → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Γραφή ↘ Γράμματα ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Γραπτό |
Σύνδεση με άλλο γνωστικό αντικείμενο | → Άλλα γνωστικά αντικείμενα ↘ Μελέτη Περιβάλλοντος → Ημιτυπικές και άτυπες διαδικασίες εκπαίδευσης ↘ Ευέλικτη ζώνη |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 11/2011 |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Εφαρμογές γραφείου → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Κεντρική προβολή/παρουσίαση |