Άγρια ζώα: Ελεύθερα και σε αιχμαλωσία
Δημιουργός: Ειρήνη Τζοβλά
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Α' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Ευαγγελία Τύμπα, Άγρια ζώα. Ελεύθερα και σε αιχμαλωσία
Περίληψη
Η δραστηριότητα εμπλουτίζει και προεκτείνει το περιεχόμενο και τις ασκήσεις της συγκεκριμένης ενότητας του βιβλίου. Συνδυάζει την καλλιέργεια γλωσσικού γραμματισμού με την καλλιέργεια «περιβαλλοντικού γραμματισμού».
Διδακτική Ενότητα | → Α Δημοτικού ↘ Ενότητα 7: Καράβια |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Φύση-Οικολογία-Περιβάλλον-Ζώα ↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Σύνταξη ↘ Πρόταση ↘ Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ↘ Παραγωγή ↘ Γραφή ↘ Ορθογραφία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση ↘ Γραπτό ↘ Υβριδικό (μείξη προφορικού και γραπτού λόγου) ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Περιγραφή ↘ Αφήγηση ↘ Κειμενικά είδη ↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Υβριδικό ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Περιγραφή ↘ Αφήγηση ↘ Κειμενικά είδη ↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 13/12/2013 |
Χρονολογία έως | 18/12/2013 |
Σχολική μονάδα | 4ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Κεντρική προβολή/παρουσίαση → Φορητοί υπολογιστές |