«…πως περπατούν οι ζωντανοί με τους απεθαμένους»
Δημιουργός: Στυλιανή Νάκη
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Γ' Γυμνασίου
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Λογοτεχνία
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Σταυρούλα Τεντόμα, «...πως περπατούν οι ζωντανοί με τους απεθαμένους»
Περίληψη
Με το παρόν σενάριο επιδιώχθηκε να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την έννοια της διακειμενικότητας, της συνομιλίας των κειμένων μεταξύ τους. Για τον σκοπό αυτό επιλέχθηκε οι μαθητές να εργαστούν στη σύγκριση μιας κινηματογραφικής ταινίας και μιας παραλογής. Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και, αφού επεξεργάστηκαν τα κείμενα, προχώρησαν στη δημιουργία του δικού τους κειμένου συνεργατικής γραφής.
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Τεχνικές/τρόποι γραφής ↘ Διακειμενικότητα → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Παραγωγή κειμένου ↘ Συνεργατικό κείμενο |
---|---|
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εικονικός χώρος |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 13/11/2014 |
Χρονολογία έως | 21/11/2014 |
Σχολική μονάδα | Ιδιωτικό Γυμνάσιο «Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού» |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Πλατφόρμες wiki, blog, κλπ → Εργαστήριο υπολογιστών → Κεντρική προβολή/παρουσίαση |
Κείμενα
Παραλογή. Του νεκρού αδερφού.