Είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όλοι διαφορετικοί
Δημιουργός: Μαρία Τολυμένου
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Β' Γυμνασίου
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Λογοτεχνία
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Μαρία Τολυμένου, Είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όλοι διαφορετικοί
Περίληψη
Το σενάριο ασχολήθηκε με την ύπαρξη ομάδων που βιώνουν τον κοινωνικό αποκλεισμό και τη ρατσιστική αντιμετώπιση και συγκεκριμένα, με τις περιπτώσεις ελλήνων μεταναστών και αλλοεθνών μεταναστών στην Ελλάδα. Με τις δραστηριότητες του σεναρίου έγινε προσπάθεια οι μαθητές να αντιληφθούν αυτήν την αντιμετώπιση και να την ερμηνεύσουν.
Διδακτική Ενότητα | → Β Γυμνασίου ↘ Ετερότητα στη λογοτεχνία |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Ανθρώπινες σχέσεις-Πόλεμος/Ειρήνη-Ο Ξένος/Άλλος → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Τεχνικές/τρόποι γραφής ↘ Αφηγηματολογία → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Παραγωγή κειμένου ↘ Πολυτροπικό (ψηφιακό) κείμενο ↘ Προφορικό κείμενο ↘ Συνεργατικό κείμενο |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 11/04/2014 |
Χρονολογία έως | 12/05/2014 |
Σχολική μονάδα | 3ο Γυμνάσιο Νίκαιας |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Εφαρμογές γραφείου |
Κείμενα
- Βηλαράς, Ιωάννης. Πουλάκι.
- Δημητρίου, Σωτήρης. Ν' ακούω καλά τ' όνομά σου
- Δημοτικά τραγούδια της ξενιτιάς. Θέλω να πα στην ξενιτιά.
- Μπουκάλας, Παντελής. Το λάθος.
- Χατζής, Δημήτρης. [Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα].