Βιβλία-βιβλιοθήκες
Δημιουργός: Παναγιώτης Μοίρας
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Ε' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Σωτηρία Σαμαρά, Βιβλία - βιβλιοθήκες
Περίληψη
Η παρούσα δραστηριότητα προτείνεται ως επέκταση – συμπλήρωση της άσκησης 2 του Βιβλίου του Μαθητή της Γλώσσας της Ε΄ Δημοτικού (β΄ τεύχος, σ. 42), που αφορά στη διάκριση ανάμεσα στο επίθετο πολύς-ή-ύ και στο επίρρημα πολύ. Εστιάζει κυρίως στον εμπλουτισμό του σχολικού εγχειριδίου με τη δημιουργία από την πλευρά των παιδιών άσκησης «συμπλήρωσης κενών». Η προηγούμενη άσκηση θα δημιουργηθεί, αφού αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ.
Διδακτική Ενότητα | → Ε Δημοτικού ↘ Ενότητα 9: Βιβλία - βιβλιοθήκες |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Πολιτισμός-Τέχνη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Μορφολογία ↘ Επίθετα ↘ Επιρρήματα ↘ Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ↘ Σχέσεις λέξεων ↘ Λεξική και προτασιακή σημασία ↘ Γραφή ↘ Ορθογραφία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Υβριδικό (μείξη προφορικού και γραπτού λόγου) → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Γραπτό ↘ Υβριδικό |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 1/3/2013 |
Χρονολογία έως | 1/3/2013 |
Σχολική μονάδα | 6ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εργαστήριο υπολογιστών |