Η παράσταση αρχίζει. Υποενότητα: Ο Κεραμιδοτρέχαλος
Δημιουργός: Σωτηρία Σαμαρά
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Δ' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Όχι
Συνταγμένο σενάριο
Εφαρμογές του σεναρίου
- Αικατερίνη Μιχαλάκου, Η παράσταση αρχίζει
Περίληψη
Η παρούσα δραστηριότητα προτείνεται ως επέκταση – συμπλήρωση της άσκησης 2, σελ. 17, του β΄ τεύχους του Τετραδίου Εργασιών της Γλώσσας της Δ΄ Δημοτικού, που αφορά τη δημιουργία πρόσκλησης και προγράμματος, προκειμένου τα παιδιά να τα χρησιμοποιήσουν σε θεατρική τους παράσταση. Αξιοποιούνται για τον σκοπό αυτό οι δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ.
Διδακτική Ενότητα | → Δ Δημοτικού ↘ Ενότητα 9: Η παράσταση αρχίζει... |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Γιορτές ↘ Σχολική ζωή ↘ Πολιτισμός-Τέχνη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση ↘ Γραπτό ↘ Προφορικό ↘ Κειμενικά είδη ↘ επιστολές/προσκλήσεις ↘ Σχολιαστικά/επιχειρηματολογικά/γνώμης ↘ Θεατρικές σειρές → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Γραπτό ↘ Κειμενικά είδη ↘ Επιστολές/προσκλήσεις ↘ Σχολιαστικά/επιχειρηματολικά/γνώμης ↘ Θεατρικές σειρές |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 8/2011 |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Εργαστήριο υπολογιστών |