Διαδρομές στην πόλη μου
Δημιουργός: Παναγιώτης Μοίρας
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Ε' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Ναι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Παναγιώτης Μοίρας, Διαδρομές στην πόλη μου
Περίληψη
Αντικείμενο το οποίο πραγματεύεται το διδακτικό σενάριο «Διαδρομές στην πόλη μου» είναι η γνωριμία των μαθητών με την ευρύτερη περιοχή του σχολείου τους και η χρήση του κατευθυντικού λόγου για τη σύνταξη κατάλληλων οδηγιών. Περιλαμβάνει συστηματικά οργανωμένες δραστηριότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές του Σχολείου να επιλύσουν την προβληματική κατάσταση που παρουσιάζεται.
Διδακτική Ενότητα | → Ε Δημοτικού ↘ Ενότητα 2: Η ζωή στην πόλη |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Πόλη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Μορφολογία ↘ Ρήματα ↘ Επιρρήματα ↘ Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ↘ Λεξική και προτασιακή σημασία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση ↘ Γραπτό ↘ Προφορικό ↘ Υβριδικό (μείξη προφορικού και γραπτού λόγου) ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Οδηγίες ↘ Κειμενικά είδη ↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Γραπτό ↘ Υβριδικό ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Οδηγίες ↘ Κειμενικά είδη ↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά |
Σύνδεση με άλλο γνωστικό αντικείμενο | → Φιλολογικής ζώνης ↘ Ιστορία → Άλλα γνωστικά αντικείμενα ↘ Εικαστικά ↘ Μαθηματικά ↘ Μελέτη Περιβάλλοντος → Ημιτυπικές και άτυπες διαδικασίες εκπαίδευσης ↘ Εκπαιδευτικές εκδρομές |
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εκτός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 7-12 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 16/10/2012 |
Χρονολογία έως | 19/10/2012 |
Σχολική μονάδα | 6ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Περιβάλλοντα σχεδιασμού → Εργαστήριο υπολογιστών → Κεντρική προβολή/παρουσίαση |