Με βάρκα και σωσίβιο
Δημιουργός: Ειρήνη Τζοβλά
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Α' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Ειρήνη Τζοβλά, Με βάρκα και σωσίβιο
Περίληψη
Το παρόν σενάριο είχε ως αφορμή το περιεχόμενο της ενότητας «Με βάρκα και σωσίβιο», που πραγματεύεται τη διαχείριση προβλήματος. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτικός μέσα από το σενάριο επιχείρησε να ανιχνεύσει τα συναισθήματα των μαθητών για τη συγκεκριμένη κατάσταση και να επεκταθεί σε δραστηριότητες που αφορούν την αναγνώριση συναισθημάτων και την αντιστοίχισή τους με τα ονόματα τους, την ταξινόμηση των συναισθημάτων σε «αρνητικά» και «θετικά», τη ζωγραφική ευχάριστων και δυσάρεστων στιγμών τους, τη δημιουργία μιας ψηφιακής αφήγησης εμπλουτισμένης με μουσική και την ανίχνευση συναισθημάτων στην ιστορία του «Μικρού Πρίγκιπα».
Διδακτική Ενότητα | → Α Δημοτικού ↘ Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Ανθρώπινες σχέσεις-Πόλεμος/Ειρήνη-Ο Ξένος/Άλλος ↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Γραφή ↘ Γράμματα ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση ↘ Προφορικό ↘ Υβριδικό (μείξη προφορικού και γραπτού λόγου) ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Αφήγηση → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Υβριδικό |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 7-12 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 29/11/2013 |
Χρονολογία έως | 05/12/2013 |
Σχολική μονάδα | 4ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού |