Κατεβάστε το σενάριο

Συνοδευτικά

  • Αρχείο 1 []

Τεκμήρια

  • Αρχείο 1 []

Μα πώς να πρωτομιλήσεις για τον έρωτα;

  • Δημιουργός: Μαρία Τολυμένου

  • Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Β' Γυμνασίου
  • Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Λογοτεχνία
  • Διαθεματικό: Όχι
  • Εφαρμοσμένο σενάριο

Το σενάριο στηρίζεται

Περίληψη

Σύμφωνα και με το συνταγμένο σενάριο, στόχος ήταν να δουν οι μαθητές τη σημασία που έχει η απόδοση του νοήματος ενός λογοτεχνικού κειμένου με διαφορετικούς σημειωτικούς τρόπους οι οποίοι λειτουργούν συμπληρωματικά. Τα κείμενα είχαν θέμα τον έρωτα, θέμα που πιστεύουμε ότι αγγίζει ιδιαίτερα τους μαθητές. Αρχικά, οι μαθητές παρατήρησαν τον τρόπο με τον οποίο η εικόνα και η μουσική αποδίδουν τον ερωτικό λόγο και στη συνέχεια, τους ζητήθηκε να αναδείξουν και οι ίδιοι, αξιοποιώντας την εικόνα, τον ήχο και τον λόγο, τη δική τους οπτική για τα ποιήματα που τους δόθηκαν με θέμα την ερωτική αγάπη.

Σκεπτικό-Στόχοι→ Γνώσεις για τον κόσμο
↘ Ανθρώπινες σχέσεις-Πόλεμος/Ειρήνη-Ο Ξένος/Άλλος
→ Γλώσσα και γραμματισμοί
↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί
↘ Τεχνική διάσταση
↘ Παραγωγή κειμένου
↘ Πολυτροπικό (ψηφιακό) κείμενο
Χώρος→ Εντός σχολείου
→ Εικονικός χώρος
Χρονική διάρκεια1-6 διδακτικές ώρες
Χρονολογία (από)29/01/2015
Χρονολογία έως24/02/2015
Σχολική μονάδα

4ο Γυμνάσιο Κερατσινίου

Αξιοποίηση των ΤΠΕ→ Εφαρμογές γραφείου
→ Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης
→ Περιβάλλοντα σχεδιασμού
→ Κεντρική προβολή/παρουσίαση
→ Φορητοί υπολογιστές

Κείμενα

  • Duffy, Carol Ann. Μήνυμα
  • Λόγγος. Δάφνης και Χλόη
  • Πολυδούρη, Μαρία. Γιατί μ' αγάπησες
  • Σολωμός, Διονύσιος. Το όνειρο