Κατεβάστε το σενάριο

Τεκμήρια

  • Αρχείο 1 [1,66 MB]

Ηλεκτρονικό περιοδικό για σκύλους (12+1 αγαπημένες μας ράτσες σε κόμικς)

  • Δημιουργός: Σωτήρης Κίργινας

  • Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Δ' Πρωτοβάθμια
  • Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
  • Διαθεματικό: Όχι
  • Εφαρμοσμένο σενάριο

Περίληψη

Το παρόν διδακτικό σενάριο «Ηλεκτρονικό περιοδικό για σκύλους (12+1 αγαπημένες μας ράτσες σε κόμικς)» σχεδιάστηκε με απώτερο στόχο να προσεγγίσουν δημιουργικά οι μαθητές το ζήτημα της στάσης του ανθρώπου απέναντι στα οικόσιτα ζώα (ειδικά αυτά που επιλέγονται από τους ανθρώπους για συντροφιά). Η βασική κατεύθυνση ήταν –αφού ερευνήσουν και καταγράψουν σχετικά– να κάνουν μια σύντομη περιγραφή της ράτσας (του σκύλου που τους αρέσει), της φροντίδας που χρειάζεται αλλά και να εκφράσουν συναισθήματα ή να αποτιμήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το συγκεκριμένο ζώο. Τέλος να συγκροτήσουν στο μυαλό τους ποια πρέπει να είναι η κατάλληλη φροντίδα και η σωστή συμπεριφορά απέναντι στα «ζώα που ζουν κοντά μας».

Διδακτική Ενότητα→ Ε Δημοτικού
↘ Ενότητα 4: Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Σκεπτικό-Στόχοι→ Γνώσεις για τον κόσμο
↘ Φύση-Οικολογία-Περιβάλλον-Ζώα
↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής
↘ Πολιτισμός-Τέχνη
→ Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία
↘ Λεξιλόγιο - Σημασιολογία
↘ Λεξική και προτασιακή σημασία
↘ Κειμενικοί τρόποι
↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση
↘ Γραπτό
↘ Προφορικό
↘ Κειμενικοί τύποι
↘ Αφήγηση
↘ Επιχειρηματολογία
↘ Ανάλυση διαδικασίας
↘ Εξήγηση
↘ Οδηγίες
↘ Κειμενικά είδη
↘ Σχολιαστικά/επιχειρηματολογικά/γνώμης
↘ Έρευνες/μελέτες
↘ Οδηγίες χρήσης
↘ Ειδησεογραφικά
↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά
→ Γλώσσα και γραμματισμοί
↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί
↘ Τεχνική διάσταση
↘ Κριτική διάσταση
↘ Πρακτικές γραμματισμού
↘ Ανάγνωση
↘ Γραφή
↘ Επικοινωνία
↘ Κειμενικοί τρόποι
↘ Πολυτροπικό
↘ Προφορικό
↘ Γραπτό
↘ Κειμενικοί τύποι
↘ Αφήγηση
↘ Κειμενικά είδη
↘ Επιστολές/προσκλήσεις
Χώρος→ Εντός σχολείου
→ Εκτός σχολείου
→ Εικονικός χώρος
Χρονική διάρκεια13+ διδακτικές ώρες
Χρονολογία (από)24/11/2014
Χρονολογία έως8/12/2014
Σχολική μονάδα

11ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας

Αξιοποίηση των ΤΠΕ→ Εφαρμογές γραφείου
→ Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού
→ Λεξικά, σώματα κειμένων
→ Εργαστήριο υπολογιστών
→ Κεντρική προβολή/παρουσίαση