Προτείνοντας διαδικτυακά έναν λογοτέχνη με σημείο αναφοράς τα σχολικά εγχειρίδια
Δημιουργός: Μαρία Βλάχου
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Β' Λυκείου
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Λογοτεχνία
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
Περίληψη
Στο συγκεκριμένο σενάριο οι μαθητές της Β΄ Λυκείου ενεπλάκησαν, αρχικά, στη διαδικασία επιλογής ενός λογοτέχνη που είχαν γνωρίσει ήδη κατά τη διάρκεια της μαθητικής τους πορείας και στη συνέχεια, στη διαδικασία διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης παρουσίασης του επιλεγμένου λογοτέχνη στο διαδίκτυο. Για την επίτευξη του στόχου οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, αναλαμβάνοντας διακριτούς ρόλους και εργασίες και συναποφάσισαν τόσο για τα στάδια της πορείας που ακολούθησαν, όσο και για το περιεχόμενο της σελίδας/παρουσίασης που ανάρτησαν στο διαδίκτυο.
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Πολιτισμός-Τέχνη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Κειμενικά είδη ↘ Χρονικά/αφηγηματικά/βιογραφικά είδη ↘ Σχολιαστικά/επιχειρηματολογικά/γνώμης ↘ Ιστολόγια ↘ Συγγραφέας → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Ανάγνωση ↘ Ανάγνωση κατά ομάδες ↘ Συζήτηση ↘ Παραγωγή κειμένου ↘ Πολυτροπικό (ψηφιακό) κείμενο ↘ Συνεργατικό κείμενο |
---|---|
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εικονικός χώρος |
Χρονική διάρκεια | 7-12 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 2015/04/20 |
Χρονολογία έως | 2015/05/11 |
Σχολική μονάδα | 38ο Γενικό Λύκειο Αθηνών |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Εφαρμογές γραφείου → Πλατφόρμες wiki, blog, κλπ → Εργαστήριο υπολογιστών → Κεντρική προβολή/παρουσίαση |