Δραματοποίηση πρωτότυπου διαλόγου με αφορμή τη στιχομυθία Αντιγόνης - Ισμήνης
Δημιουργός: Γεώργιος Σπηλιόπουλος
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Β' Λυκείου
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Όλγα Τσαντσάνογλου, Δραματοποίηση πρωτότυπου διαλόγου με αφορμή τη στιχομυθία Αντιγόνης - Ισμήνης
Διδακτική Ενότητα | → Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία ↘ Β Λυκείου → Σοφοκλέους Αντιγόνη – Στίχοι 77-99 από το πρωτότυπο |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Άνθρωπος-Ενηλικίωση, εφηβεία-Φύλα ↘ Θρησκείες ↘ Πολιτισμός-Τέχνη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Δραματική ποίηση ↘ Συγγραφέας ↘ Σοφοκλής ↘ Γραμματολογικές περίοδοι ↘ Κλασική εποχή ↘ Τεχνικές/τρόποι γραφής ↘ Σχήματα λόγου ↘ Τραγική ειρωνεία → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Επιχειρηματολογία ↘ Κειμενικά είδη ↘ Θεατρικές σειρές ↘ Ανάγνωση ↘ Ανάγνωση στην ολομέλεια της τάξης ↘ Παραγωγή κειμένου ↘ Ανάπτυξη ερωτήματος ερμηνείας κειμένου ↘ Ακρόαση ↘ Απαγγελία/αφήγηση/ανάγνωση |
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εκτός σχολείου → Εικονικός χώρος |
Χρονική διάρκεια | 1-6 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 2015/2/12 |
Χρονολογία έως | 2015/3/19 |
Σχολική μονάδα | 4ο Γενικό Λύκειο Πάτρας |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης → Εργαστήριο υπολογιστών → Κεντρική προβολή/παρουσίαση → Φορητοί υπολογιστές |