Χριστουγεννιάτικο παζάρι
Δημιουργός: Ευαγγελία Τύμπα
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Α' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Ναι
Συνταγμένο σενάριο
Εφαρμογές του σεναρίου
- Παναγιώτης Μοίρας, Χριστουγεννιάτικο παζάρι
Περίληψη
Στο σενάριο αξιοποιείται η δυνατότητα διάχυσης που δίνει το μέσο (υπολογιστής) για την προβολή και τη διαφήμιση ενός χριστουγεννιάτικου παζαριού που θα ετοιμάσει η τάξη για κοινωφελή σκοπό. Οι μαθητές «στήνουν» ειδική σελίδα στο διαδίκτυο, όπου παρουσιάζουν και διαφημίζουν όσα προσφέρουν στο παζάρι, ενημερώνουν τους αναγνώστες για τους διαγωνισμούς που θα οργανώσει η τάξη, τα «έπαθλα» που θα δοθούν, τις παράλληλες εκδηλώσεις και στο τέλος μοιράζονται τα βιώματά τους από την εκδήλωση.
Διδακτική Ενότητα | → Δεν αντλεί από συγκεκριμένη ενότητα του σχολικού βιβλίου |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Άτομο-κοινωνία, στάσεις ζωής ↘ Γιορτές ↘ Σχολική ζωή → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Μορφολογία ↘ Ρήματα ↘ Γραφή ↘ Ορθογραφία ↘ Κειμενικά είδη ↘ επιστολές/προσκλήσεις → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Πολυτροπικό ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Περιγραφή ↘ Εξήγηση ↘ Οδηγίες ↘ Κειμενικά είδη ↘ Επιστολές/προσκλήσεις ↘ Πληροφοριακά/διαφημιστικά |
Σύνδεση με άλλο γνωστικό αντικείμενο | → Ημιτυπικές και άτυπες διαδικασίες εκπαίδευσης ↘ Αγωγή Υγείας ↘ Ερευνητικές Εργασίες – Project ↘ Πολιτιστικά προγράμματα ↘ Σχολικές γιορτές ↘ Ευέλικτη ζώνη ↘ Βιωματικές δράσεις |
Χώρος | → Εντός σχολείου → Εκτός σχολείου → Εικονικός χώρος |
Χρονική διάρκεια | 13+ διδακτικές ώρες |
Σχόλια πάνω στη χρονική διάρκεια | Θα απαιτηθούν 2 περίπου εβδομάδες. Ο χρόνος είναι ενδεικτικός και εξαρτάται από τα δεδομένα κάθε τάξης. |
Χρονολογία (από) | 12/2011 |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης → Διαδίκτυο ως μέσο πρακτικής γραμματισμού → Περιβάλλοντα σχεδιασμού → Πλατφόρμες wiki, blog, κλπ |