Που λες είδα
Δημιουργός: Μαργαρίτα Γουρνίκη
- Βαθμίδα εκπαίδευσης - Τάξη: Β' Πρωτοβάθμια
- Διδακτικό αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα
- Διαθεματικό: Όχι
Εφαρμοσμένο σενάριο
Το σενάριο στηρίζεται
- Καφετζή Παναγιώτα, Που λες, είδα...
Περίληψη
Διδασκαλία της έννοιας και της χρήσης των επιθέτων στην κατασκευή περιγραφικών και αφηγηματικών κειμένων, βασισμένη στο διδακτικό πακέτο του γλωσσικού μαθήματος της Β΄ Δημοτικού με την ενσωμάτωση ΤΠΕ και τη διεύρυνση των πεδίων γραμματισμών που εμπλέκονται στον αρχικό σχεδιασμό εξέλιξης της ενότητας 9 «Που λες είδα» στο βιβλίο του δασκάλου.
Διδακτική Ενότητα | → Β Δημοτικού ↘ Ενότητα 9: «Που λες, είδα...» |
---|---|
Σκεπτικό-Στόχοι | → Γνώσεις για τον κόσμο ↘ Πολιτισμός-Τέχνη → Γνώσεις για τη γλώσσα/λογοτεχνία ↘ Μορφολογία ↘ Ουσιαστικά ↘ Επίθετα ↘ Σύνταξη ↘ Πρόταση ↘ Σχήματα λόγου ↘ Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ↘ Παραγωγή ↘ Γραφή ↘ Σημεία στίξης ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό - γνώσεις για τη σημείωση ↘ Γραπτό ↘ Προφορικό ↘ Υβριδικό (μείξη προφορικού και γραπτού λόγου) ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Περιγραφή ↘ Κειμενικά είδη ↘ Χρονικά/αφηγηματικά/βιογραφικά είδη → Γλώσσα και γραμματισμοί ↘ Ψηφιακοί γραμματισμοί ↘ Τεχνική διάσταση ↘ Λειτουργική διάσταση ↘ Κριτική διάσταση ↘ Πρακτικές γραμματισμού ↘ Ανάγνωση ↘ Γραφή ↘ Επικοινωνία ↘ Κειμενικοί τρόποι ↘ Μονοτροπικό ↘ Πολυτροπικό ↘ Προφορικό ↘ Γραπτό ↘ Υβριδικό ↘ Κειμενικοί τύποι ↘ Περιγραφή ↘ Κειμενικά είδη ↘ Χρονικά/αφηγηματικά/βιογραφικά είδη |
Χώρος | → Εντός σχολείου |
Χρονική διάρκεια | 7-12 διδακτικές ώρες |
Χρονολογία (από) | 15/01/2014 |
Χρονολογία έως | 22/01/2014 |
Σχολική μονάδα | Δ. Σ. Κάτω Καμήλας Σερρών |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ | → Περιβάλλοντα διδασκαλίας / εξάσκησης → Εφαρμογές γραφείου → Λεξικά, σώματα κειμένων → Εργαστήριο υπολογιστών → Κεντρική προβολή/παρουσίαση → Φορητοί υπολογιστές |